Here is my world of scrapbooking and other hobbies...

søndag 27. juni 2010

The funny jar



Ei venninde av meg hadde også bursdag i juni, så kort måtte jo lages. Hun er scrapper selv, og kortet jeg fikk til min bursdag var kjempe fint. Så måtte jo gjøre et realt forsøk i å overgå :P
Jeg hadde tilfeldigvis et tomt syltetøy glass som jeg dekket med kartong, både glasset og lokket. Pyntet som dere ser, med bla tråd ( utrolig morsomt forresten ). Mannen masse vannvittig artige utsagn ol på nettet som vi skrev ut, klippet opp og la oppi.
Ergo; the funny jar
***

A friend of mine also had her birthday in June, so I made a card for her. She is a scrapbooker herself, and the card she made me for my birthday was really nice, so of course i had to make an fair attempt to top that. :P i had an empty jam jar that i`ve covered with cardstock, both jar and lid. Decorated it ofcourse, and the funniest thing to do was the brown thread around the top. The hubby found alot of funny comments and sayings on the internet, so we printed them out, cut them up and put them in the jar. Therefore; the funny jar

1 kommentar:

  1. Heisan!
    Så lekker krukke! Litt typisk deg stil egentlig, kjempefin!
    Takk for hyggelige kommenarer i bloggen min forresten. Har forsøkt meg på et bidrag til Scrappehusets Scrappord, men usikker på om jeg fikk det til..
    Uansett, ha en fin sommerdag! Klem C

    SvarSlett

Tusen takk for hyggelige kommentarer!
*****

Thank you for lovelly comments!