Here is my world of scrapbooking and other hobbies...

søndag 27. juni 2010

Sydd meg egen kanin kostyme


Vi ble invitert til et utkledningsparty, og jeg fikk bokstaven "K" og kle meg ut etter, og det skulle ikke være en menneskelig skikkelse. Så jeg valgte kanin. Jeg har gjort om litt på den etter dette bildet, bla snudd hetta, og laget STØRRE ører. og lagd en hale stump i tillegg. ( skal legge ut bilder når jeg få det. )

****************

We were invited to a costume party, and i got the letter "k" to dress up from. and it couldn`ty be a human character. So i chose a rabbit ( in Norwegian it`s called Kanin ). I`ve done a few changes to after this picture was taken, like invert the hood, made much bigger ears and I`ve also put a small tail on the back.
I`ll put out better pictures when i have some.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for hyggelige kommentarer!
*****

Thank you for lovelly comments!