Here is my world of scrapbooking and other hobbies...

søndag 27. juni 2010

Pyntet vinflaske og kort til mormor ( min mamma )




Mormor kunne jo ikke bare få skrytealbum til bursdagen sin, så da ble det en vinflaske som jeg pyntet opp litt, også lagde jeg en hjerteboks ( husker ikke helt hvem jeg fikk ideen fra, men tusen takk til deg ) som jeg fylte med fox ( mamma sin favoritt så lenge jeg kan huske ) også fikk hun penger siden det var det hun ønsket seg.

******

Mormor couldnt just get a brag album for her birthday, so I decorated a bottle of wine, and i made a heart box ( from scratch )that I filled with her favorite sweets and money that she had wished for.

1 kommentar:

  1. Utrolig flott, spesielt den boksen ble bare nyydelig. :)

    SvarSlett

Tusen takk for hyggelige kommentarer!
*****

Thank you for lovelly comments!