Here is my world of scrapbooking and other hobbies...

torsdag 16. september 2010

Vært på Stoff og Stil i dag..

med mammaen min. Har virkelig koooost meg masse i dag. Mamma er veldig flink med symaskina og har sydd så lenge jeg kan huske, så hun har jo MASSE med gode tips ol. Jeg skulle egentlig bare ha hjelp til å finne stoff og møsnter til en tunika jeg skal sy til reunion og julebord, men endte jo opp med litt annet og. Har ikke begynt på tunikaen enda, men skal legge ut bilder så fort jeg begynner. MEN har nå bilder av en genser og en lue jeg har sydd i dag. og en veske jeg sydde til min hærlige niese til hennes 5 års dag.




1 kommentar:

  1. Så mye fint... må prøve å få tatt meg en tur til stoff og stil, men det er litt langt unna.

    SvarSlett

Tusen takk for hyggelige kommentarer!
*****

Thank you for lovelly comments!