Here is my world of scrapbooking and other hobbies...

torsdag 30. september 2010

Jeg er bitt av basillen..


på ordentlig. Jeg var jo med mamma på Stoff og Stil rett utenfor Drammen, og hun hjalkp meg med å finne noen mønster og stoff. Jeg klarer jo ikke å stoppe, til nå har jeg sydd 1 genser, 2 tunikaer og holder på med en kinakjole. Også to luer.
Minstemann har vært syk i et par dager, så jeg har vært hjemme med han i dag, så mens han sov i et par timer så la jeg siste finishen på mitt siste prosjekt:
Her har jeg brukt fløyelstoff, fløyelsbånd og blonder, også har jeg pyntet med en liten heklet blomst ( ikke gjort den selv ) Mønsteret jeg har brukt er dette , utrolig enkelt mønster som man kan endre litt på selv, mtp lengde ol.. også kan man jo feste på akkurat hva men selv ønsker.
Båndet rundt livet ser skjevt ut på bildet, men det er ikke det altså, tror bare den henger litt rart!

3 kommentarer:

  1. Den var kjempe fin. De er så deilige å gå med med bare en taihts eller strømper under. Skulle ønske symaskinen min ikke hadde så mye i mot meg.

    SvarSlett
  2. Heisan, ser man det, du går i din mors fotspor! Lekker kjole du har laget, like nøyaktig som alltid kan jeg tenke meg:-) Da skal du vel pynte deg på søndag?!! klemC

    SvarSlett
  3. Woooow!!! Den var utrolig nydelig!! Flink du er til å sy!

    SvarSlett

Tusen takk for hyggelige kommentarer!
*****

Thank you for lovelly comments!