Here is my world of scrapbooking and other hobbies...

lørdag 12. desember 2009

Mannen overrasket meg med pult/ my husband surprised me with a desk


Jeg har siden jeg begynte med scrapping i mars hatt mine scrappesaker i to store esker. Det har fungert greit,men de begynte å bli ganske så fulle. Jeg tror nok at mannen min begynte å bli lei av å se alle mine saker spredt fint utover hele stuebordet, så han dro ut en dag jeg var på jobb og kjøpte en pult til meg. :) :) så utrolig snill han er... Så nå har jeg egen pult hvor alt kan stå fremme, og jeg kan scrappe uten å måtte dra frem esker og pakke sammen alt igjen etterpå.. utrolig digg!!

********

I have since i started with scrapbooking, had all of my stuff in two big boxes. IT`s worked ok, but they were starting to fill up a bit too much. I also think my husband was a bit tired of seeing all of my stuff spred all over our dinnertable, so he went out a bought me my own desk as a surprise. :) :) how sweet.. So now i`ve got my own desk where i can leave everything out, and i can do scrapbooking without having to drag out the boxes and pack everything away again when I`m done... I LOVE IT!!!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for hyggelige kommentarer!
*****

Thank you for lovelly comments!