Here is my world of scrapbooking and other hobbies...

søndag 27. desember 2009

Julegaver og første forsøk med ProMarkers penner





Jeg har tydeligvis vært snill i år for jeg har fått masse scrappesaker.. *så fornøyd*
Her er bilder av alt jeg fikk, mangler bilde av ProMarker tusjene mine, men legger og med bilde av mine første forsøk på fargelegging med de nye tusjene mine.
Setter veldig pris på kommentarer.

GOD JUL!!!

***

I must have been good this year, because I`ve got alot of scrapbooking stuff for Christmas. *SO HAPPY*
Here are some pictures of everything that i got, not including my ProMarker pens. However i include some pictures of my first attempts with my pens.
I love comments, so feel free...

MERRY CHRISTMAS!!!

4 kommentarer:

  1. Hei og hopp og gooood jul:)

    For en herlig julegave du hadde fått:) Og farging med ProMarkers ser det ut som du er født til å gjøre:) Ble jo kjempe bra:)

    SvarSlett
  2. wow.. så flink du er.. :):) dette inspirer meg til å gi dem et forsøk altså..

    SvarSlett
  3. Åå, så masse lekkert stæsj!
    Og du er jo en proff på promarkers allerede! knallbra!

    SvarSlett
  4. Tusen takk for kjempe koselige kommentarer!

    SvarSlett

Tusen takk for hyggelige kommentarer!
*****

Thank you for lovelly comments!