Here is my world of scrapbooking and other hobbies...

lørdag 2. mai 2009

A LITTLE BIRD TOLD ME




Ny utfordrings blogg som jeg tror det kommer til å bli mye spennende å følge med på fremover. Særlig for meg som VELDIG nybegynner er det moro å prøve meg på litt utfordringer... Denne skal jeg garantert følge...
Bilder av premiene til en av deres første give-a-ways...
Link til siden: trykk på overskriften!!

***

New challenge blogg, which i think will have alot of exciting things coming up. Specially for me who`s a beginner in this world, it`S fun to try out the different challenges coming up. I will absolutely follow this one.
The pictures are of the price for one of their forst give-a-ways.
For link to the actual page, please press the headline!

4 kommentarer:

  1. Hei Cecilie :)

    Vi håper at du vil leke med, vi har som mål med denne bloggen å få flest mulig med :) Så du skal i alle fall ikke la noen prestasjonsangst stoppe deg :)

    Ha en fin helg!

    Ann Cicilie

    SvarSlett
  2. Det skal jeg ikke. Øving gjør mester, lenge til jeg er der, men jeg må jo bare prøve meg frem!

    SvarSlett
  3. Det er ingen hindring at være ny- tværtimod- Så er du endnu ikke blevet vanedyr... ;-)Jeg har kun scrappet i knapt 1 1/2 år, så jeg er også stadig lidt ny...

    Velkommen til a little bird told me!!

    SvarSlett
  4. Tusen takk!! 1 1/2 år, da er du jo mester!!!

    SvarSlett

Tusen takk for hyggelige kommentarer!
*****

Thank you for lovelly comments!