Here is my world of scrapbooking and other hobbies...

mandag 11. mai 2009

Laget LOèr i helgen







Da har jeg fått totalt dilla på loèr ( JA, det måtte jo bare komme ) så da har jeg laget to denne helgen. Setter veldig pris på kommentarer. Ene er av Sebastian som kommer hjem fra sykehuset. den andre er hvor vi skal skirve inn når Colin får hvilke tenner.

*****

I`ve gone hoocked on making LO`s ( YES, it just had to come at some point ), so this weekend I`ve made these two. One is of us bringing Sebastian home from the hospital. The other one is where we`re going to write when Colin got his teeth.
apreciate comments.

4 kommentarer:

  1. Du er så flink.. gleder meg til jeg kommer i gan :-) Klem Christina

    SvarSlett
  2. tusen takk...
    Tenker meg en tur inn til Bikuben når ferie/skattepenger kommer... vi kan jo reise inn sammen. Helst uten ungene da :P

    SvarSlett
  3. Så fin dem var, og for en herlig baby :)
    Den med tannen var jo råtøff, trur jeg må stjele den ideen fra deg :)

    SvarSlett
  4. Bare å stjele ideen, er bare kjempe moro for meg at dere vil bruke min ide!! :)

    SvarSlett

Tusen takk for hyggelige kommentarer!
*****

Thank you for lovelly comments!