Here is my world of scrapbooking and other hobbies...

lørdag 17. desember 2011

Hei hå nå er det jul igjen...


Jepp, da er julen kommer over oss igjen. Stort sett alt av gaver er kjøpt inn, bare noen få igjen, men ikke noe stress. Alle julekort er lagd og sendt ut (noen som får sine sammen med gavene når de byttes da.) Juletreet ble kjøpt inn i går, og pyntet etter beste evne av ungene i dag. Ble et lekkert tre. 
Det jeg skulle bake av kaker er bakt, men ser ut som jeg må bake en porsjon til av havreflarn, siden en eller annen ( les: meg selv ) har spist opp nesten alle allerede :P
 
Mamma, snill som hun er, har sydd nye jule spisebrikker og en løper til sofabordet vårt. De ble MEGA FINE, og jeg gleder meg MAX til å pynte bordet til julaften i år. Vi skal feire hjemme med min mamma og pappa, samt min tante og onkel. Vi skal og feire engelsk jul den 25 desember her, så får virkelig brukt for disse i år, og mange år fremover! Så TUSEN TUSEN takk til snille mammane min som hadde tid til å sy disse til meg! 
 

Vil med dette ønske alle en riktig GOD JUL og et GODT NYTT ÅR!














2 kommentarer:

  1. Koselig!!!
    - og så gøy at du vil bli med på JuleKalenderen vår inne hos oss i ScrappeHuset!

    SvarSlett
  2. Se her var det blitt jul! så koselig:-) Påfyll med julekaker? skjønner IKKE hva du snakker om... Vi sees julaften, gleder meg til å se hjemmelaga julekort! klem c

    SvarSlett

Tusen takk for hyggelige kommentarer!
*****

Thank you for lovelly comments!