Here is my world of scrapbooking and other hobbies...

søndag 1. april 2012

Plutselig påske jo... hvor blir det av tiden lurer jeg på. Ser jeg ikke har lagt inn noe siden julen, så da er det vel påtide å oppdatere litt tror jeg. Familielivet tar jo sin store del av tiden, men jeg får lurt inn litt scrapping her og der. Det har blitt mest kort jeg får tid til, men har lagd et par LOèr også. Må bare få tatt bilder av de før jeg får lagt de ut.

Uansett så kommer det her et kort jeg lagde til bursdagen til pappa. Ble et melkekartongkort med vindu, stempel av Marylin Monroe inni også, så når han tok ut sjokoladen, så kunne han se henne inni ( ble som et bilde med ramme rundt ) morsomt å lage et sånnt type kort om man skal gi feks penger og nokko attåt.




Så et kort til mammaen min til morsdagen. Her prøvde jeg meg på et skokort, og det sal det ble flere av etterhvert. Kjempe moro å lage, og ikke minst pynte. :) Har fått utfordring av ei venninde på et sånnt kort til hennes bursdag, men med HØY hæl.





Ønsker alle en GOD PÅSKE!!






2 kommentarer:

  1. Heisan! Lenge siden jeg har vært innom her ser jeg (og alle mulig andre blogger for den del). Du lager alltid så lekre esker og andre kreasjoner når du gir bort gaver, og disse er intet unntak! Er spent på sko med HØY hæl:-)
    Klem C

    SvarSlett
  2. Utrolig kul melkekartong Cecilie!! Og skoen var også utrolig kul!! :) :)

    SvarSlett

Tusen takk for hyggelige kommentarer!
*****

Thank you for lovelly comments!