Here is my world of scrapbooking and other hobbies...

torsdag 14. april 2011

Ren nytelse

jepp, det er mamma-livet... en ren nytelse! hvertfall når ungene er snille og greie og hører.. *he he*

Her er jeg med Sebastian, i en av våre mange kosestunder. Lillegutt er vel bare noen uker her tror jeg, husker faktisk ikke heeelt. Uansett en skjønn liten skapning som vi kunne sitte å stirre på og kose med i timesvis.

Utrofdringen lød: Scrapp ordet nytelse.. så da måtte det jo bare bli en LO som dette.


7 kommentarer:

  1. babykos, det er ren nytelse, ingen tvil om det! Kjempefin Lo du har laget,ser du har jobbet med detaljene:-) Masse lekre blomster og liker tråden du har brukt. Fått shoppa deg noe på bikuben enda eller?? klem C

    SvarSlett
  2. Nydelig scrappet!! :D Du scrapper så enkelt og rent.. men likevel skikkelig stilfult! elsker det :D

    SvarSlett
  3. dette var en leker og delikat LO....likte godt overksriftens plassering...
    takk for et flott bidrag til utfordringen hos oss i ScrappeHuset, og ha ei goood påske

    SvarSlett
  4. Jeg elsker jo blomster, så jeg likte så godt alle blomstene du har brukt! Nydelig LO!! om nytelse - helt klart!
    Takk for at du ble med og nøt sammen med oss i Huset!

    SvarSlett
  5. Åh, jeg kjenner jeg blir litt sentimental jeg. Den tiden når babissene er nyfødte er så spesiell. Synes siden din formidler nettopp dette. :D
    Vakkert pyntet og fin stemning.

    Takk for ditt flotte bidrag. :D

    SvarSlett
  6. Tusen takk for kjempe koselige kommentarer!!

    SvarSlett
  7. Lekker og delikat LO! Vakkert pyntet!
    Takk for at du deltar.

    Ønsker deg en fin kveld...

    SvarSlett

Tusen takk for hyggelige kommentarer!
*****

Thank you for lovelly comments!