Here is my world of scrapbooking and other hobbies...

søndag 13. februar 2011

Nakke-varme-poser....

Har ei venninde som spurte meg før jul om jeg kunne lage en ( les 10 ) sånne poser med ris inni, som man varmer i microen og legger over nakken el som er stive og vonde.. det fikset jeg, og fikk enda fler bestillinger av henne. Kjempe fine å lage og veldig fine gaver å gi bort.
Jeg lager disse på hobby basis og selger de for 200,- ( + evt porto ) om noen er interresert. I så fall send meg en mail.


6 kommentarer:

  1. Heisan!
    Kreativ dame du:-) Kjempefine risposer, sikkert superdeilig på feks en dag som denne... Var minus 23 i dag tidlig da jeg kjørte Rogge på skirenn. Gal mann!! Vesla kastet opp i bilen hjem også. Snasent:-)Har bare tre hente/levere turer igjen i dag.Yiha!
    Ha en fin søndag!Klem C

    SvarSlett
  2. Må bare si det.. Jeg fikk en sånn en av L :)
    Og jeg er storfornøyd! Elsker å bruke den! Så må bare virkelig anbefale de :) Flink du er :)

    SvarSlett
  3. Så lurt!! Fine var dem også!! :) :)

    Lover å legge ut noe scrappeish snart!! Jeg er så treeeeg! Men det er jo egentlig bare å ta bildet av feks , Nora sitt dørskilt..
    Lover å skjerpe meg! (Men fotodelen slår så hardt inn!! hehe)

    SvarSlett
  4. Tusen takk for kjempe fine kommentarer. :)

    SvarSlett
  5. Hei!
    Kjempefine varmeposer!
    Har veldig lyst å lage :))
    Har du en oppskrift? :)

    SvarSlett
  6. anonym: Fordi jeg selger disse så vil jeg helst ikke dele oppskrift. beklager....

    SvarSlett

Tusen takk for hyggelige kommentarer!
*****

Thank you for lovelly comments!