Here is my world of scrapbooking and other hobbies...

lørdag 29. januar 2011

Snart morsdag!


Da er det ikke så lenge igjen til morsdag, og med utfordringen på sukkesøtt, måtte jeg jo bare lage en pose til mamma ( mamma, du får bare late som du ikke har sett denne om du ser den her :p )
Jeg ble faktisk veldig fornøyd med denne, må jeg si. Alt bare stemte helt for meg da denne ble satt sammen.




Såååå, da tror jeg faktisk at scrappelysten har kommet tilbake for fullt....
Camillen: jeg er klar for scrappedag!! har du tid en dag??

4 kommentarer:

  1. Nydelig gavepose. Tipper det er en mamma som blir glad.
    Takk for at du deltar hos Sukkersøtt, og velkommen tilbake.
    Klem :o)

    SvarSlett
  2. Kjempefin!!! :D
    Hva har du brukt til dingledang ? Ligner på øredobbelene mine:) Kjempefint!

    SvarSlett
  3. Åh den var bare nydelig! Kjempe nydelig :) Flink du!

    SvarSlett
  4. Tusen takk alle sammen!

    Monica: det kan nok være samme øredobber som du har ja, for det er øredobber jeg har brukt.. de passet så fint inn. :)

    SvarSlett

Tusen takk for hyggelige kommentarer!
*****

Thank you for lovelly comments!