Here is my world of scrapbooking and other hobbies...

lørdag 1. mai 2010

Jeghar fått ny symaskin!!! og da selvfølgelig prøvd den...


Mammaen min har VIRKELIG tatt på seg spandere- på -døtrene- sine-buksene sine. For hun har nemlig kjøpt ny symaskin til både meg og søsteren min. :) :) Vi fikk velge selv, og jeg falt pladask for Husqarna Viking Emerald 183. Kjempe deilig maskin å sy med, masser av sømmer og utstyr. Jeg kunne ikke funnet en bedre maskin. Kjærlighet ved første blikk, nesten! *he he*

Jeg måtte jo selfølgelig prøve den ut, og fant et skjørt med en fin applikasjon på, og et stoff som passet til. Så jeg sydde meg en ny veske. Ikke så alt for komplisert kanskje, men jeg fikk prøvd meg litt frem med forskjellige sømmer, føtter ol... grei ting å starte med i alle fall.

TUSEN TAKK MAMMA!!!!!




*****

My mum has really opened up her wallet for her daughters. She has bought me and my sister a new sweing machine each. :) FANTASTIC!!!! We both got to choose one, and I fell in love with the Husqarna Viking Emerald 183. Great machine to work with, lots of stitches to choose from and alot of accessories.I don`t think i could have found a better machine. Love at first sight, almost ! *hi hi*
Of course i had to try it out, so i found a old skirt and som eother fabric to with it, and made myself a new purse. Not too complicated, but a nice thing to start with, so could get to know the machine, and use different stiching and feet!

THANK YOU SO MUCH MAMMA!!

1 kommentar:

  1. Grattis med ny maskin og stilig veske! Tipper det kommer mye spennende fra denne kanten i fremtiden ja! Passe misunnelig altså. Var jo bare knall med de spesielle sømmene kan kan sy.

    SvarSlett

Tusen takk for hyggelige kommentarer!
*****

Thank you for lovelly comments!