Here is my world of scrapbooking and other hobbies...

mandag 1. mars 2010

Har vært i himmelen i dag/ I`ve been to heaven today



Søsteren min, mamma, tante og jeg har vært på BIKUBEN på Strømmen i dag.. Det er ren himmel for en scrapper.. jeg rett og slett ELSKER den butikken. Fikk brukt litt cash i dag og gitt, skulle egentlig ha mest kartong, MEN det ble jo litt mer og *IKKE min feil...* ;)
Fikk med meg:
masse kartong og noen mønsterark ( må bli flinkere til å kjøpe det tror jeg )
bling
2 glimmer mist
limpenn
sort pen til å skrive med
et stempel sett fra Nordic stamps, med masse gratulasjons tekster på.
album
Tags
3 sett med små klistremerke bokstaver

veldig fornøyd..

******
My sister, mum, aunt and my self went to a scrapbooking shop called Bikuben today. Pure heaven for a scrapper. I absolutely LOVE that shop, could prop live there if they allowed me. ;)
Managed to spend a bit to day as well ( as always ), was supposed to buy mostly cardstock, but ( as always ) ended up with a bit more...

LOTS of cardstock
Bling swirls
2 glimmer mists
glue pen
black pen for writing
a stamp set from Nordic stamps with different Norwegian "congratulation" texts on
album
tags
3 small alphabet stickers

I`m VERY happy!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for hyggelige kommentarer!
*****

Thank you for lovelly comments!