Here is my world of scrapbooking and other hobbies...

mandag 18. januar 2010

STM- bursdags bonus



Her er mitt bidrag til STM Bursdgasbonus.
GRATULERER MED DAGEN STM!! HURRA!!

Jeg har laget mitt aller første brettekort, og ble igrunn ganske fornøyd. Stempelet er fra Greeting Farms og er fargelagt med Promarkers. Blomster fra Papirloftet og Wild Orchidcraft.

***

HAPPY BIRTHDAY to STM in Norwegian.
Here is my card for their Birthday bonuschallenge.
It is my forst foldingcard of this type, and i must say i`m quite happy. The stamp is from Greeting farms and I`ve colored it with ProMarkers. The flowers are from Papirloftet and Wild ORchidcrafts.

3 kommentarer:

  1. Så lekkert! Jeg digger de korta der :)
    Klemmer fra meg :)

    SvarSlett
  2. Wow! Jeg er så imponert over slike brettekort!
    Og dette ble jo så fint! Jeg er dessverre alt for slurvete til at jeg kan lage noe slikt *oops*.

    Takk for at du deltar:)

    SvarSlett
  3. Smitit från jobbet ett stund och surfar runt. Har inte varir inne hos dig förr men måste bara säga; SÅ UNDERBARA SAKER DU GÖR. Färg och form så jag blir alldeles matt.

    Lisbet

    SvarSlett

Tusen takk for hyggelige kommentarer!
*****

Thank you for lovelly comments!