Here is my world of scrapbooking and other hobbies...

søndag 27. september 2009

ALBTM " ditt hjem er fullt med skjulte skatter"/ " your home is full of hidden treasures"



Utfordringen til ALBTM denne måneden var virkelig en utfordring, jeg har grublet lenge på denne. Men i dag bare datt alt ned i hodet mitt. Så her er mitt bidrag:

Jeg har brukt hvit kartong fra en eske vi hadde liggende, "overlayen" er en spisebrikke fra "Søstrene Grene" butikken, så er det da leken til Sebastian, bilder av han selvfølgelig, sugerør og bokstavene er klippet ut fra "Foreldre og Barn "


*****

The challenge from ALBTM this month was REALLY a challenge, this one has been in my head for ages. Today however it all just came falling down. So here is my contribution:

I`ve used white thik paper from a box we had laying around, the "overlay" is a place mat froma shop called " søstrene grene", one of Sebastians old toys, pictures of him obviously, straws and the letters are from a parenting magasine called " Parents and kids".

3 kommentarer:

  1. For en kreativ og flott Lo du har laget her:) Kjempefin:)

    Håper du har en kjempefin søndag:)

    SvarSlett
  2. Åå så koselig å ha med leken hans på LOen! Det vil han sette pris på tenker jeg :)

    SvarSlett
  3. Et dejligt enkelt Lo, med sjove virkemidler.
    Tak for dit bidrag!!
    Mona
    A little bird told me..

    SvarSlett

Tusen takk for hyggelige kommentarer!
*****

Thank you for lovelly comments!